5 užitočných vlastností ovsených vločiek

Ovsené vločky Zdroj foto: Pixabay.com

Prečo ich pridať do vášho jedálnička? Dozviete sa tu.

Ovsené vločky mnohí z nás milujú najmä na raňajky.  Určite ste už počuli, že sú pre nás zdravé, no ako konkrétne nám pomáhajú? Okrem cennej vlákniny, ktorá účinkuje pri zhadzovaní kíl, prinášajú tieto benefity.

Niektoré z dobre známych prínosov ovsených vločiek sú:

  • Obsahuje vlákninu
  • Znižuje hlad a chuť do jedla

* Poskytuje sýtosť

* Vločky pri pravidelnej konzumácii znižujú hladinu cholesterolu

* Pomáhajú pri regulovaní hmotnosti a chudnutí.

Ako si dobiť energiu? Vyskúšajte stromy vo vašej záhrade

Top 5 výhod ovsených vločiek

  1. Neuveriteľná nutričná hodnota:

Nutričná hodnota vločiek je neuveriteľná. Jedná sa o jedno z najlepšie vyvážených zŕn. Sacharidy, vláknina, vitamíny, antioxidanty a minerály – toto všetko získate z jednej potravinovej zložky.

* Má viac bielkovín a zdravých tukov ako akákoľvek iná obilnina.

* Minerály, menovite zinok, železo, folát, meď a horčík.

  1. Strata hmotnosti a udržiavanie si štíhlej línie:

Ovos je jedným z najlacnejších potravín, ktoré vám pomôžu schudnúť a kontrolovať hmotnosť. Nutričná hodnota v kombinácii s vysokým obsahom vlákniny prispieva k úbytku hmotnosti.

10 prínosov citrónovej vody pre vaše zdravie

Pretože toto všestranné zrno môže zvýšiť výživový podiel stravy so zdravým výberom čerstvých produktov:

* môžete urobiť zdravé raňajky,

* dáva vám pocit sýtosti na dlhšiu dobu,

* lieči zápchu a uľahčuje pohyby čriev.

Ako deti skamarátiť so zeleninou a ovocím?
  1. Zdravšie a plnohodnotné raňajky:

Zdravá strava je rozhodujúcim faktorom, ktorý zlepšuje vaše zdravie. Začnite svoj deň raňajkami pozostávajúcich z ovsených vločiek!

  1. Ovos má vysoký obsah vlákniny:

Vysoký obsah vlákniny je hlavným prínosom ovsa pre naše zdravie. Táto látka je nevyhnutná pre zdravé trávenie. Ak denne budete konzumovať ovsené vločky, zabezpečíte si tak dostatok  vlákniny, ktoré vaše telo potrebuje.

Vláknina a jej benefity pre náš organizmus:

* prevencia a liečba zápchy

* úprava čreva

* zníženie plynatosti

* regulácia cholesterolu

* pocit sýtosti

* podporuje rast zdravých baktérií v črevách

VIDEO: Praktické nápady na vašu chatu
  1. Ovos je dobrý pre zdravie srdca:

Akékoľvek jedlo, ktoré môže mať silný vplyv na znižovanie zlého cholesterolu, je považované za „zdravé jedlo pre srdce“. Ovsené vločky nie sú výnimkou. Pravidelná konzumácia ovsa preto chráni srdce.

Táto stránka využíva cookies a iné technológie sledovania na rozlíšenie jednotlivých počítačov, na individuálne nastavenie služieb, analytické a štatistické účely aj na prispôsobenie zobrazenia obsahu a reklamy. Táto stránka môže obsahovať aj cookies tretích strán. Ak budete pokračovať v používaní stránky, predpokladáme, že Vám vyhovuje aktuálne nastavenie, ktoré však môžete kedykoľvek zmeniť. Viac informácií

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close